вторник, 5 февраля 2013 г.

Мої враження від перших днів практики)

Як ви знаєте, практику я проходжу у школі №58. Мені ця школа знайома тому, що минулого року я опинилася теж у цьому місці)) Ми зустрілися з Ларисою Вікторівною і познайомилися з викладачами. На мій погляд, вони були досить привітними) Все пройшло за стандартною схемою, ми розподілилися з одногрупницями хто до кого піде, і, коли підійшов час обирати клас, я трохи була в шоці, тому що мені дістався 9 клас. Чесно кажучи, я розраховувала на 5-7 клас, але мої сподівання не виправдалися. 9 клас - це вже досить доросла вікова категорія і, навіть, не знаю, як вони будуть мене зустрічати. Поки що я ще сприймаю цю інформацію))) Сподіваюсь, все буде добре.

12 комментариев:

  1. Не переживай, Іринко, в тебе точно все буде добре!повір мені,я точно знаю)))))ахах

    ОтветитьУдалить
  2. І прибери перевірку словом)))Подзвони мені і я розкажу як)Олено Анатолієвно,вже,бачте,мені передалося від вас)

    ОтветитьУдалить
  3. І час в тебе не той)) Іро, зараз 20:15 =)

    ОтветитьУдалить
  4. "І все буде добре,у кожного з нас..."=)

    ОтветитьУдалить
  5. Машка, а ти не могла втриматися)))

    ОтветитьУдалить
  6. Ірино, все у ваших руках! Втішайтеся тим, що отримаєте новий досвід)) Чекаю на розклад сьогодні. Успіхів!

    ОтветитьУдалить
  7. Ірино, прибери перевірку словом! це вже друге попередження - скоро буде жовта картка...

    ОтветитьУдалить
  8. Іро, дев'ятий клас у нас ще досить спокійний)) Сподіваюсь, що все вийде!:)

    ОтветитьУдалить
  9. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  10. Судячи з ваших дописів, після вівторка ви вже не на практиці?

    ОтветитьУдалить
  11. Всім привіт, сьогодні продуктивний день. Працюю над своїми проектами, які потрібно виконати протягом наступного тижня, а також розробляю нову стратегію для досягнення своїх бізнес-цілей. Я говорю про містера Педро, посадовця з позик, який допоміг схвалити мою позику для відкриття мого бізнесу за ставкою 3%, тож я дуже сподіваюся, що в найближчі тижні я зможу відновитися і не дозволити нічому мене тримати. вниз. Я ненавиджу, що кожен день відбувається по-різному, і я просто ненавиджу те, що я відчуваю. Я готовий бути тією людиною, якою я був понад рік тому, яка на шляху і знає, що важливо, міцного здоров’я та йти до своїх цілей. Я просто вірю, що повернуся на правильний шлях, а також з нетерпінням чекаю багатьох змін у моєму житті протягом наступних кількох тижнів. Тримайте мене в своїх думках, вся позитивна енергія дійсно потрібна.
    для бізнес-кредиту.особистої позики, автокредиту, житлового кредиту та іншої фінансової допомоги.
    Щоб отримати позику, зв’яжіться з паном Педро на pedroloanss@gmail.com.

    ОтветитьУдалить