среда, 13 февраля 2013 г.

Нарешті перший урок)

Сьогодні був дуже важливий день особисто для мене, оскільки саме сьогодні я провела свій перший урок) Я хвилювалася, наче перед іспитом...такі сильні емоції, сама від себе такого не очікувала)Думала, що прийду і отак просто, без хвилювання все зроблю.....А ні, не вийшло)

Мені дістався стандартний (але не в поганому розумінні) клас, де є декілька дітей, які знають завжди правильну відповідь, декілька осіб (це майже завжди хлопці на останніх партах), які роблять вигляд, що сплять, інші  учні відповідають тільки тоді, коли їх запитаєш. Але, чесно кажучи, я задоволена своїм класом. Я вірю, що до кожного класу можна знайти правильний підхід, щоб більшість учнів розкрилася на уроці. Отже, я вже маю приблизну картину, хто і як поводить себе під час заняття, тому знаю, в якому  напрямку мені потрібно з ними працювати. І це є позитивним моментом)

На мою думку, урок пройшов досить непогано. Ми майже все встигли з ними зробити. Порадували також і їхні знання з синтаксису. Хотілося, щоб вони були більш активними на уроці, але це, мабуть, моя провина. Як сказала Світлана Василівна (мій вчитель): урок я продумала добре, але мені не потрібно робити акцент на тому, хочуть учні робити цю вправу чи ні, хочуть вони відповідати на мої запитання чи ні, треба впевнено керувати навчальним процесом, дотримуватися певної чіткості, тримати учнів у постійній динаміці і т..д. Тому я вже знаю над чим мені треба попрацювати....я дуже рада, що ми співпрацюємо з Світланою Василівною. Вона, дійсно, може  дати корисну пораду.

Ось таким був мій сьогоднішній день)

4 комментария:

  1. З почином! Дуже добре, що перший урок приніс приємні враження! Ще краще, що знаєте, що потрібно робити для покращення результату. Сподіваюся, він не змусить чекати...

    ОтветитьУдалить
  2. Ірино, пора вже показати хоч якийсь конспект...

    ОтветитьУдалить
  3. Іро, молодець! Дуже рада, що Світлана Василівна тобі сподобалась - я ж казала, що вона класна:) Фото завтра!

    ОтветитьУдалить
  4. Ірино, виходьте з підпілля. Є письменники, що пишуть у стіл, а ви куди ховаєте конспекти?

    ОтветитьУдалить